Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Blonde Hair

Παντα μου αρεσαν τα ξανθα μαλλια.Τις περισσοτερες γυναικες (και εγω μια απο αυτες) η φυση δεν ευνοησε ετσι ωστε το φυσικο χρωμα να ειναι το ξανθο. Ετσι για την αποκτηση του καταφευγουμε  στο κομμωτηριο για να τα βαψουμε. Ομορφο, λαμπερο, εντυπωσιακο ξανθο για εμενα σημαινει: ξανθο μελι,  αμμου, παγου , μπεζ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΚΙΤΡΙΝΟ!!! Τις περισσοτερες φορες ομως υπαρχει προβλημα με τις βαφες η το ντεκαπαζ και ετσι τα μαλλια κιτρινιζουν. Στο κομμωτηριο μου προτειναν σαμπουαν silver. Το silver ειναι σαμπουαν σκουρο μπλε -μοβ το οποιο εξαφανιζει το κιτρινο που υπαρχει στα μαλλια. Χρειαζεται κανονικη εως μικρη ποσοτητα για 1-3 λεπτα στα μαλλια αναλογα με το αποτελεσμα που θελεις να εχεις. Οσο πιο πολυ το αφηνεις τοσο χρωμα ανοιγει περισσοτερο. Στη βαφη το βαζω οποτε χρειαζεται η οποτε θελω το μαλλι μου να δειχνει πιο σαντρε.Βεβαια οταν ειχα ανταυγες το εβαζα σε καθε λουσιμο για να πλησιαζουν λιγο στο χρωμα του παγου. Ακομα και οταν ειχε βγει η ριζα το εβαζα και τα μαλλια εδειχναν σαν να ειχα βγει απο το κομμωτηριο,πολυ λαμπερο το χρωμα. Το καλυτερο silver πιστευω ειναι  ALFAPARF MILANO το οποιο προμηθευομουν απο το κομμωτηριο. Σε αντιθεση με το silver LORVENN με το οποιο εβλεπα ελαχιστη εως καθολου διαφορα στα μαλλια μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου